torsdag 14. februar 2013

Valentines Day!!

Hey folka ;D I dag er det valentins dag, og jeg har verdens beste valentin nemmelig.... Meg selv :D Jeg har tenkt til å dra på Bade klubben strax så jeg tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av meg ;) 
                                                          7. Klasse bilde ;D
                                                    Dette er jul for 3 år siden?? jeg tror det :3
                       Møtte Kim kolstad utenfor Rema 1000 i Tønsberg. Måtte holde en mini grill som reklame -.-
                                                            Gammelt profilbilde fra face :3

                           Petter Solberg var en leke-butikk, og jeg som vanlig tar bilde av/med en kjendis
                                                    Gammle bilde nedover :3 og det over da

                                            Dette ble tatt en av de første dagene på ungdomskolen tror jeg :3
                                                Ble tatt i  midten av 8. en gang :3
                                         Ble tatt på bursdagen (13.mai) til beste kompisen min Thomas. ;D
                                            Ble tatt på 17. Mai i fjor ;D
                                                  Det ble tatt på dagen før bursdagen min! :D
                                                 Måtte ha med Yndlings bandet ;D
                                                      Dette ble tatt etter at jeg hadde klipt meg xD
                              Favoritt band/Artist: Eminem og Avenged Sevenfold. Happy Valentine ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar